Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2497Ключові слова:
студенти філологічних спеціальностей, проблемний підхід, проблемна ситуація, семантико-граматичне засвоєння лексем, невідмінювані іменникиАнотація
Мішеніна Т. М. Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід.
У статті розкрито зміст організації роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові на основі проблемного підходу,
застосування якого сприятиме розв’язанню дидактичного, практичного, розвивального і контрольного завдань у процесі підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Розроблено систему проблемних завдань, спрямованих на розв’язання проблеми сучасної україністики: лексико-семантичного і граматичного освоєння невідмінюваних іменників на сучасному етапі функціонування української мови.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Михайлівна Мішеніна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.