Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Мішеніна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2497

Ключові слова:

студенти філологічних спеціальностей, проблемний підхід, проблемна ситуація, семантико-граматичне засвоєння лексем, невідмінювані іменники

Анотація

Мішеніна Т. М. Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід.

У статті розкрито зміст організації роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові на основі проблемного підходу,
застосування якого сприятиме розв’язанню дидактичного, практичного, розвивального і контрольного завдань у процесі підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Розроблено систему проблемних завдань, спрямованих на розв’язання проблеми сучасної україністики: лексико-семантичного і граматичного освоєння невідмінюваних іменників на сучасному етапі функціонування української мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Михайлівна Мішеніна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 59-68. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2497

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають