Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів

Автор(и)

  • Юлія Володимирівна Ботузова Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2507

Ключові слова:

методика навчання математики, онлайн-сервіс, математичні програми, визначений інтеграл, ІКТ у навчанні математики

Анотація

Ботузова Ю. В. Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів.

У статті порушується питання вибору навчального матеріалу та педагогічних програмних засобів, які дозволяють ефективно використовувати ІКТ під час навчання
математики у старшій школі. Розкриваються особливості методики викладання теми «Визначений інтеграл» із застосуванням комп’ютерних математичних програм.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Володимирівна Ботузова, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 100-107. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2507