Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2507Ключові слова:
методика навчання математики, онлайн-сервіс, математичні програми, визначений інтеграл, ІКТ у навчанні математикиАнотація
Ботузова Ю. В. Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів.
У статті порушується питання вибору навчального матеріалу та педагогічних програмних засобів, які дозволяють ефективно використовувати ІКТ під час навчання
математики у старшій школі. Розкриваються особливості методики викладання теми «Визначений інтеграл» із застосуванням комп’ютерних математичних програм.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юлія Володимирівна Ботузова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методичні особливості вивчення теми «Визначений інтеграл» у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 100-107. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2507