Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Бронетко Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508

Ключові слова:

лінгвосоціокультурна компетенція, лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий етап

Анотація

Бронетко І. А. Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи.

У статті окреслено етапи формування в учнів старшої школи лінгвосоціокультурної компетенції: лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий та відповідно ним різні типи
вправ країнознавчої тематики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Анатоліївна Бронетко, афіліація Херсонський державний унiверситет

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 107-114. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508