Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетенція, лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий етапАнотація
Бронетко І. А. Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи.
У статті окреслено етапи формування в учнів старшої школи лінгвосоціокультурної компетенції: лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий та відповідно ним різні типи
вправ країнознавчої тематики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Анатоліївна Бронетко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 107-114. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508