Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2516Ключові слова:
принципи навчання, українська мова як іноземна, принципи навчання української мови як іноземної, загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчанняАнотація
Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми.
У статті розкривається сутність поняття «принцип навчання», аналізуються погляди українських і зарубіжних науковців стосовно різних принципів навчання мови. Виокремлено загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання української мови як іноземної. Ключові слова: принципи навчання, українська мова як іноземна, принципи навчання української мови як іноземної, загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Анатоліївна Дирда

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 146-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2516