Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання

Автор(и)

  • Марія Олександрівна Медведєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2527

Ключові слова:

дискретна математика, інформаційні технології, вищий навчальний заклад, особистісно зорієнтоване навчання, навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

Медведєва М. О. Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання.

У статті обґрунтовано актуальність та доцільність використання освітнього Інтернет-ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика», що використовується за особистісно
зорієнтованого навчання дискретної математики з використанням інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Описано технології, що використовувалися під час створення пропонованого сайту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марія Олександрівна Медведєва, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 183-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2527