Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2527Ключові слова:
дискретна математика, інформаційні технології, вищий навчальний заклад, особистісно зорієнтоване навчання, навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
Медведєва М. О. Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання.
У статті обґрунтовано актуальність та доцільність використання освітнього Інтернет-ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика», що використовується за особистісно
зорієнтованого навчання дискретної математики з використанням інформаційних технологій у вищих навчальних закладах. Описано технології, що використовувалися під час створення пропонованого сайту.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марія Олександрівна Медведєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту «Дискретна математика» за умов особистісно зорієнтованого навчання. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 183-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2527