Проблеми викладання фізичного виховання в контексті розвитку саморегуляції в учнів і студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2531Ключові слова:
фізичне виховання, учень, студент, педагогічний процес, особистісно орієнтоване виховання, групова діяльність, гуманізація, інтелектуалізація, оптимізація, саморегуляціяАнотація
Переверзєва С. В. Проблеми викладання фізичного виховання в контексті розвитку саморегуляції в учнів і студентів
У статті обґрунтовано цільовий напрям розвитку фізичного виховання орієнтованого на педагогічний процес, який полягає у втіленні ефективних ідей, форм навчального змісту діяльності викладача у пріоритеті особистісно pорієнтованого виховання учнів і студентів. Аналізується система навчальної діяльності із застосуванням концептуальних
положень і принципів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Світлана Василівна Переверзєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблеми викладання фізичного виховання в контексті розвитку саморегуляції в учнів і студентів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 201-207. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2531