Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532Ключові слова:
системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математикиАнотація
Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики.
У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Миколаївна Семенець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 207-212. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532