Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ

Автор(и)

  • Наталія Вікторівна Шульга National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy , Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого , Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2538

Ключові слова:

система навчання, три-суб’єктна дидактика, модель освітнього процесу, суб’єктність, навчальне середовище

Анотація

Шульга Н. В. Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ.

У статті побудовано модель три-суб’єктних відносин в освітньому процесі та охарактеризовано її складники: суб’єкта, що навчає, суб’єкта, що навчається та суб’єкта, що
визначає інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище (ІКПС). Як основні складники характеристик суб’єкта, який навчає та суб’єкта, який навчається виокремлено
операційний, світоглядний та рефлексивний компоненти. Структуру ІКПС охарактеризовано за принципами побудови, особливостями організації та формами взаємодії елементів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Вікторівна Шульга, афіліація National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy, Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого, Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

    докторант

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати