Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2538Ключові слова:
система навчання, три-суб’єктна дидактика, модель освітнього процесу, суб’єктність, навчальне середовищеАнотація
Шульга Н. В. Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ.
У статті побудовано модель три-суб’єктних відносин в освітньому процесі та охарактеризовано її складники: суб’єкта, що навчає, суб’єкта, що навчається та суб’єкта, що
визначає інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище (ІКПС). Як основні складники характеристик суб’єкта, який навчає та суб’єкта, який навчається виокремлено
операційний, світоглядний та рефлексивний компоненти. Структуру ІКПС охарактеризовано за принципами побудови, особливостями організації та формами взаємодії елементів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталія Вікторівна Шульга

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.