Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2540Ключові слова:
зміст, засоби, структура, діагностування, рівень підготовки, цикли підготовки, практичні навичкиАнотація
Буданова Л. Г. Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн.
У статті розкрито та проаналізовано зміст, засоби і структуру діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн
за рівнем підготовки, за розподілом навчальних дисциплін за циклами підготовки. Також зазначено знання, практичні навички, необхідні для діагностування підготовки
фахівців фармації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ліана Георгіївна Буданова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 247-252. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2540