Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2576Ключові слова:
professional training, voice training, vocal-auditory skills, vocal-auditory self-check, vocal-auditory components of self-check, methods and techniques of forming vocal-auditory self-checkАнотація
Косяк Л. І. Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу.
У статті доведено актуальність дослідження, розкрито сутність вокально-слухового самоконтролю, структуру якого складають слухові, м’язові, вібраційні й емоційні компоненти, запропоновано методи та прийоми, які сприяють ефективному формуванню навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Іванівна Косяк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 35-41. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2576