Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Лаврентьєва Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2581

Ключові слова:

професійна підготовка вчителя природничих дисциплін, фундаменталізація, компетентнісний підхід

Анотація

Лаврентьєва О. О. Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції.

У статті розглядаються питання, існуючі підходи до формування змісту професійної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах фундаменталізації; наводяться результати дослідження стану професійної підготовки вчителя природничих дисциплін, виокремлюються проблеми і суперечності в досліджуваній науковій площині.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Олександрівна Лаврентьєва, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічний наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 52-58. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2581