Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів

Автор(и)

  • Олександр Євгенович Прокопченко Zaporizhzhya State Medical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2585

Ключові слова:

комп’ютерна математика, програмні засоби, інтерактивні методи, інноваційні освітні технології, когнітивні методи навчання

Анотація

Прокопченко О. Є. Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів.

У статті розглянуто можливості впровадження інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальний процес підготовки фахівців-фармацевтів. На прикладі курсу «Основи вищої математики та математичної статистики» (Запорізький державний медичний університет, І курс фармацевтичного факультету) надано методичні рекомендації щодо ефективного та оптимального використання сучасних інноваційних та когнітивних технологій у навчальному процесі.

Prokopchenko O. E. The analysis of the possibilities of using interactive mathematical tools in teaching mathematics for the training of pharmacists.

The article discusses the possibility of introducing interactive software computer mathematics in the educational process of specialists majoring in pharmacist. The paper presents guidelines for effective and optimal use of modern innovative and cognitive technologies in educational process. The article describes an example («Foundations of Mathematics and Mathematical Statistics») for the use of Wolfram Mathematica technology in the educational process.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександр Євгенович Прокопченко, афіліація Zaporizhzhya State Medical University

    кандидат біологічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Аналіз можливостей використання інтерактивних програмних засобів комп’ютерної математики в навчальному процесі підготовки фахівців-фармацевтів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 72-75. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2585