Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів

Автор(и)

  • Ганна Михайлівна Удовіченко doctoral student of the didactic laboratory of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , докторант лаборатории дидактики Института педагогики АПН Украины , докторант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2593

Ключові слова:

компететнтнісний підхід, компетентність, компетенція, дидактична компетентність, дидактична компетентність студентів вищих педагогічних навчальних закладів

Анотація

Удовіченко Г. М. Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

У статті проаналізовано підходи науковців до визначення компетентнісного підходу, понять «компетентність», «компетенція», «дидактична компетентність». Підкреслюється важливість упровадження компетентнісного підходу в теорію та практику сучасної освіти, наголошується на потребі формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Михайлівна Удовіченко, афіліація doctoral student of the didactic laboratory of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, докторант лаборатории дидактики Института педагогики АПН Украины, докторант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 108-114. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2593