Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями

Автор(и)

  • Олена Валентинівна Кантур State University of Education Management University of National Academy of Sciences of Ukraine; State Higher Educational Institution «Odessa Higher Professional School of Maritime Tourist Service» , ГВУЗ «Университет менеджмента образования» АПН Украины; ГУЗ «Одесское высшее профессиональное училище морского туристического сервиса» , ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України; ДНЗ «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2605

Ключові слова:

модернізація освітньої системи, зміст професійної освіти, стандартизація, державний стандарт, компетенції, працівники туристичної сфери

Анотація

Кантур О. В. Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями.

У статті розкриваються основи, обґрунтовується актуалізація процесу стандартизації професійної освіти. Аналізуються етапи розробки освітніх стандартів нового покоління на
прикладі підготовки працівників туристичної сфери. Характеризується зміст розробленого державного стандарту професійно-технічної освіти на основі компетенцій для робітничої професії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Валентинівна Кантур, афіліація State University of Education Management University of National Academy of Sciences of Ukraine; State Higher Educational Institution «Odessa Higher Professional School of Maritime Tourist Service», ГВУЗ «Университет менеджмента образования» АПН Украины; ГУЗ «Одесское высшее профессиональное училище морского туристического сервиса», ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України; ДНЗ «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу»

    аспірант, викладач

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Оновлення змісту професійної освіти і навчання: сучасні тенденції й напрями. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 144-150. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2605