Базові положення концепції підготовки майбутніх педагогів до формування толерантності в дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • Валентина Анатоліївна Ляпунова Melitopol Bogdan Khmelnytsky State Pedagogical University , Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2608

Ключові слова:

фахова підготовка вихователя, формування толерантності, концептуальні положення, принципи та умови підготовки вихователя

Анотація

Ляпунова В. А. Базові положення концепції підготовки майбутніх педагогів до формування толерантності в дітей старшого дошкільного віку.

У статті розглядаються базові положення концепції підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до формування толерантності в дітей старшого дошкільного віку.
Авторський підхід ґрунтується на засадах антропоцентричного розуміння взаємодії вихователя з дитиною, відкритості й діалогічності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентина Анатоліївна Ляпунова, афіліація Melitopol Bogdan Khmelnytsky State Pedagogical University, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

    викладач

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Базові положення концепції підготовки майбутніх педагогів до формування толерантності в дітей старшого дошкільного віку. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 159-165. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2608