Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Сергеєва University of Educational Management of NAPS of Ukraine , ГВУЗ «Университет менеджмента образования» АПН Украины , ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613

Ключові слова:

конкурентоздатність, педагогічні і науково-педагогічні працівники, менеджмент знань, колаборативна форма навчання

Анотація

Сергеєва Л. М. Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети.

У статті розглядаються питання оновлення форм організації післядипломної педагогічної освіти для забезпечення конкурентоздатності педагогічних і науково-
педагогічних працівників, розкриваються традиційні підходи до впровадження нових моделей розвитку післядипломної педагогічної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Миколаївна Сергеєва, афіліація University of Educational Management of NAPS of Ukraine, ГВУЗ «Университет менеджмента образования» АПН Украины, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 186-190. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613