Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції.

Автор(и)

  • Віта Анатоліївна Гаманюк Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2621

Ключові слова:

мовна пропозиція, мовна політика, диверсифікація мов, багатомовність, навчання іноземних мов

Анотація

Гаманюк В. А. Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції.

У статті порушуються питання впливу мовної політики на організацію та зміст навчання іноземних мов у системі шкільної освіти у ФРН. Досліджуються підходи до навчання іноземних мов з огляду на мультикультурний характер суспільства та певну автономію федеральних земель у розв’язанні освітніх питань. Вказується на проблемні місця
в розв’язанні питань іншомовної підготовки й дискусійні питання в науковому просторі ФРН, які торкаються організації навчання іноземних мов.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Віта Анатоліївна Гаманюк, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 230-237. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2621

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають