Організація та розвиток довишівської освіти у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ століття)

Автор(и)

  • Марина Георгіївна Єщенко Donbass State Pedagogical University , ГВУЗ «Донбасский государственный педагогический университет» , ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2623

Ключові слова:

безперервна освіта, вища освіта, ВНЗ, довишівська освіта, підготовчі відділення, підготовчі курси, підготовчі факультети, профорієнтація, слухачі, студенти, школа

Анотація

Єщенко М. Г. Організація та розвиток довишівської освіти у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ століття).

У статті досліджено організацію та розвиток довишівської освіти в Україні у другій половині ХХ століття. Узагальнено і проаналізовано ключові твердження законодавчої бази
1948–1990-х років. Визначено мету та завдання довузівської освіти досліджуваного періоду. Доведено, що довишівська підготовка виступала необхідним елементом системи
«загальноосвітня школа – вищий навчальний заклад». Обґрунтовано правила прийому, навчання та зарахування до ВНЗ випускників підготовчих курсів і відділень. Установлено, що навчання на підготовчих відділеннях здійснювали висококваліфіковані викладачі, які використовували різноманітні технології навчання. Виявлено позитивний вплив навчання на підготовчих курсах і відділеннях для подальшого вступу до ВНЗ. Охарактеризовано різні види профорієнтаційної діяльності, що сприяли популяризації вищої освіти в Україні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марина Георгіївна Єщенко, афіліація Donbass State Pedagogical University, ГВУЗ «Донбасский государственный педагогический университет», ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Організація та розвиток довишівської освіти у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ століття). (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 243-248. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2623