Організація та розвиток довишівської освіти у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ століття)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2623Ключові слова:
безперервна освіта, вища освіта, ВНЗ, довишівська освіта, підготовчі відділення, підготовчі курси, підготовчі факультети, профорієнтація, слухачі, студенти, школаАнотація
Єщенко М. Г. Організація та розвиток довишівської освіти у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ століття).
У статті досліджено організацію та розвиток довишівської освіти в Україні у другій половині ХХ століття. Узагальнено і проаналізовано ключові твердження законодавчої бази
1948–1990-х років. Визначено мету та завдання довузівської освіти досліджуваного періоду. Доведено, що довишівська підготовка виступала необхідним елементом системи
«загальноосвітня школа – вищий навчальний заклад». Обґрунтовано правила прийому, навчання та зарахування до ВНЗ випускників підготовчих курсів і відділень. Установлено, що навчання на підготовчих відділеннях здійснювали висококваліфіковані викладачі, які використовували різноманітні технології навчання. Виявлено позитивний вплив навчання на підготовчих курсах і відділеннях для подальшого вступу до ВНЗ. Охарактеризовано різні види профорієнтаційної діяльності, що сприяли популяризації вищої освіти в Україні.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Марина Георгіївна Єщенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.