Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Діденко Humanities Institute of Kyiv Boris Grinchenko University , Гуманитарный институт Киевского университета имени Бориса Гринченко , Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2634

Ключові слова:

вікові особливості старшокласників, психічні пізнавальні процеси, мислення, мовлення, навчальна мотивація, інтерес

Анотація

Діденко Н. М. Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти.

У статті проаналізовано вікові та індивідуальні особливості учнів старших класів профільної школи, здійснено аналіз наукових праць психологів, психолінгвістів, дидактів з
проблеми психічного розвитку й формування мовної особистості старшокласника під час позакласної роботи з української мови. Особливу увагу приділено теоретичному аспекту основних пізнавальних психічних процесів мислення, мовленню як основі людського мислення, структурі навчальної мотивації, інтересу як компонента навчальної мотивації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Миколаївна Діденко, афіліація Humanities Institute of Kyiv Boris Grinchenko University, Гуманитарный институт Киевского университета имени Бориса Гринченко, Гуманітарний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 284-288. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2634