Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті

Автор(и)

  • Ірина Ковальчук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2723

Ключові слова:

професійно значущі якості, технологічні якості, самовдосконалення, мотивація, самооцінка

Анотація

Ковальчук І. М. Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті.

У статті виявлено та проаналізовано результати стану обізнаності вчителів щодо сутності, змісту сучасних професійно значущих якостей учителя технології й методів їх розвитку та рівень готовності вчителя технології до професійного самовдосконалення. Визначено, що в переважної більшості вчителів технології наявний розрив між бажанням бути фахівцем своєї справи і реальними здібностями в досягненні зазначеної мети, між зовнішнім прагненням учителя до професійного зростання та відповідним достатнім рівнем внутрішньої мотивації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 32-38. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2723