Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2723Ключові слова:
професійно значущі якості, технологічні якості, самовдосконалення, мотивація, самооцінкаАнотація
Ковальчук І. М. Аналіз стану проблеми розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті.
У статті виявлено та проаналізовано результати стану обізнаності вчителів щодо сутності, змісту сучасних професійно значущих якостей учителя технології й методів їх розвитку та рівень готовності вчителя технології до професійного самовдосконалення. Визначено, що в переважної більшості вчителів технології наявний розрив між бажанням бути фахівцем своєї справи і реальними здібностями в досягненні зазначеної мети, між зовнішнім прагненням учителя до професійного зростання та відповідним достатнім рівнем внутрішньої мотивації.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Ковальчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.