Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання

Автор(и)

  • Зоя Кучер , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725

Ключові слова:

професійно-педагогічна компетентність, модульна програма, проектні технології, технологічна освіта

Анотація

Кучер З. С. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання.

У статті розкрито сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність». Визначено принципи побудови професійно-орієнтованих модульних програм та умови їх реалізації в технологічній освіті. Особливу увагу звернено на процес неперервності вивчення спеціальних дисциплін швейного напрямку та використання проектних технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 42-49. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725