Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725Ключові слова:
професійно-педагогічна компетентність, модульна програма, проектні технології, технологічна освітаАнотація
Кучер З. С. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання.
У статті розкрито сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність». Визначено принципи побудови професійно-орієнтованих модульних програм та умови їх реалізації в технологічній освіті. Особливу увагу звернено на процес неперервності вивчення спеціальних дисциплін швейного напрямку та використання проектних технологій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зоя Кучер

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя технологій у модульній системі навчання. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 42-49. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2725