Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач

Автор(и)

  • Інеса Новіцька , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2729

Ключові слова:

педагогічні задачі, педагогічні ситуації, готовність

Анотація

Новіцька І. В. Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач.

У статті розглянуто елементи технології формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач. Підсумовано, що під час формування умінь розв’язувати професійні ситуації слід керуватися такими принципами: урахування мотивації студентів, перманентності педагогічної освіти, міждисциплінарного підходу до вивчення загальних, професійних і спеціальних дисциплін, поступового переходу від інформаційного навчання до пошукового й творчого. З’ясовано, що педагогічні ситуації виконують основні чотири функції: діагностувальну, навчальну, виховну та розвивальну.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 66-71. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2729