Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2729Ключові слова:
педагогічні задачі, педагогічні ситуації, готовністьАнотація
Новіцька І. В. Формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач.
У статті розглянуто елементи технології формування у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін готовності до розв’язання педагогічних задач. Підсумовано, що під час формування умінь розв’язувати професійні ситуації слід керуватися такими принципами: урахування мотивації студентів, перманентності педагогічної освіти, міждисциплінарного підходу до вивчення загальних, професійних і спеціальних дисциплін, поступового переходу від інформаційного навчання до пошукового й творчого. З’ясовано, що педагогічні ситуації виконують основні чотири функції: діагностувальну, навчальну, виховну та розвивальну.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Інеса Новіцька

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.