Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів

Автор(и)

  • Сергій Ігнатенко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2747

Ключові слова:

віртуальна динамічна модель, інженер-педагог, фахові компетенції

Анотація

Ігнатенко С. В. Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів.

У статті сформульовано визначення поняття «віртуальна динамічна модель», а також розглянуто дидактичні можливості ВДМ і доведено ефективність їх використання у процесі фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 177-181. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2747