Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2747Ключові слова:
віртуальна динамічна модель, інженер-педагог, фахові компетенціїАнотація
Ігнатенко С. В. Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів.
У статті сформульовано визначення поняття «віртуальна динамічна модель», а також розглянуто дидактичні можливості ВДМ і доведено ефективність їх використання у процесі фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Сергій Ігнатенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Віртуальні динамічні моделі як засіб формування фахових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 177-181. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2747