Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта»

Автор(и)

  • Артур Іншаков , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2748

Ключові слова:

якість освіти, дошкільна освіта, узагальнення та систематизація знань, рівень успішності, змістовий модуль, формування умінь і навичок, форми контролю успішності

Анотація

Іншаков А. Є. Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта».

Статтю присвячено питанням підвищення успішності та якості освіти у професійній підготовці вихователів дошкільних навчальних закладів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом». Запропонована система роботи та форми контролю сприятимуть формуванню необхідних для вихователя мовленнєвих умінь і навичок.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Якість освіти як сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців за спеціальністю «Дошкільна освіта». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 182-185. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2748

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають