Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749Ключові слова:
компетентнісний підхід, компетентність, соціальна компетентність, компонентний складникАнотація
Качалова Т. Г. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів.
У статті уточнено поняття соціальної компетентності, визначено компонентну структуру соціальної компетентності студентів та змістове наповнення кожного з функціональних компонентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тамара Качалова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 186-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749