Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів

Автор(и)

  • Тамара Качалова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, соціальна компетентність, компонентний складник

Анотація

Качалова Т. Г. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів.

У статті уточнено поняття соціальної компетентності, визначено компонентну структуру соціальної компетентності студентів та змістове наповнення кожного з функціональних компонентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 186-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2749