Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756Ключові слова:
гуманізація, підготовка вчителя, система «викладач – студент», гуманістична освітня парадигма, пізнавальні ігриАнотація
Пальшкова І. О. Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми.
Гуманна спрямованість змісту освіти у вищий школі реалізується через комплексний розвиток особистості засобами педагогічних дисциплін, забезпечується системою педагогічних умов, з-поміж яких: створення ситуацій успіху в пізнавальній діяльності; реалізація диференційованого підходу до побудови змісту навчальної роботи студентів; організація групових форм пізнавальної діяльності на основі співтворчості та співпраці у системі «викладач – студент»; залучення учнів до участі в пізнавальних іграх, розроблених на основі актуального матеріалу.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Пальшкова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.