Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми

Автор(и)

  • Ірина Пальшкова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756

Ключові слова:

гуманізація, підготовка вчителя, система «викладач – студент», гуманістична освітня парадигма, пізнавальні ігри

Анотація

Пальшкова І. О. Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми.

Гуманна спрямованість змісту освіти у вищий школі реалізується через комплексний розвиток особистості засобами педагогічних дисциплін, забезпечується системою педагогічних умов, з-поміж яких: створення ситуацій успіху в пізнавальній діяльності; реалізація диференційованого підходу до побудови змісту навчальної роботи студентів; організація групових форм пізнавальної діяльності на основі співтворчості та співпраці у системі «викладач – студент»; залучення учнів до участі в пізнавальних іграх, розроблених на основі актуального матеріалу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Підготовка вчителя в контексті сучасної гуманістичної освітньої парадигми. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 223-229. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2756