Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2762Ключові слова:
педагогічні умови, майбутній вчитель початкової школи, емпатія, проект, проектування, інтерактивні методиАнотація
Стас Т. В. Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва.
У статті схарактеризовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва: забезпечення емоційно-вольової регуляції змісту навчальної діяльності; застосування творчих проектів як складника емоційного відгуку; застосування системи навчальних і творчих завдань, інтерактивних методів і прийомів, активних форм організації практичної діяльності студентів на заняттях з образотворчого мистецтва; посилення емоційного аспекту у викладанні дисциплін образотворчого мистецтва.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Стас

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.