Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва

Автор(и)

  • Тетяна Стас , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2762

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутній вчитель початкової школи, емпатія, проект, проектування, інтерактивні методи

Анотація

 

 

Стас Т. В. Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва.

У статті схарактеризовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва: забезпечення емоційно-вольової регуляції змісту навчальної діяльності; застосування творчих проектів як складника емоційного відгуку; застосування системи навчальних і творчих завдань, інтерактивних методів і прийомів, активних форм організації практичної діяльності студентів на заняттях з образотворчого мистецтва; посилення емоційного аспекту у викладанні дисциплін образотворчого мистецтва.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 253-259. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2762