Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації

Автор(и)

  • Тетяна Колбакова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770

Ключові слова:

професійна самосвідомість, професійне самовизначення, самореалізація, рефлексія

Анотація

Колбакова Т. С. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації.

У статті розглянутj питання формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Визначено поняття професійної самосвідомості, її складників, розкрито особливості професійно важливих характеристик професійної самосвідомості майбутніх учителів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 291-295. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770