Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770Ключові слова:
професійна самосвідомість, професійне самовизначення, самореалізація, рефлексіяАнотація
Колбакова Т. С. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації.
У статті розглянутj питання формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Визначено поняття професійної самосвідомості, її складників, розкрито особливості професійно важливих характеристик професійної самосвідомості майбутніх учителів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Колбакова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки у ВНЗ I-II рівня акредитації. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 291-295. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2770