Феномен педагогічної творчості у вітчизняній науковій думці
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2771Ключові слова:
творча педагогічна діяльність, майбутній учитель, українська педагогічна думка, педагогічна творчість, народна школаАнотація
Радченко М. В. Феномен педагогічної творчості у вітчизняній науковій думці.
Стаття присвячена огляду джерельної бази з проблеми педагогічної творчості, характеристиці феномену у його історичній ретроспекції, аналізу поглядів вітчизняних науковців-педагогів на запропоновану проблему дослідження та їхнього внеску у становлення педагогіки творчості як науки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Марина Радченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Феномен педагогічної творчості у вітчизняній науковій думці. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 295-300. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2771