Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2777Ключові слова:
творча діяльність, художнє конструювання, здібності, творчі здібності учнів, художньо-конструкторська діяльністьАнотація
Крутченко Л. В. Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів.
У статті розкрито психолого-педагогічні основи творчої діяльності учнів загальноосвітньої школи, а також обгрунтовано можливості використання процесу художнього конструювання як засобу в розвитку творчих здібностей учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лілія Крутченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 139-145. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2777