Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології, веб-квест-технології, веб-квест, інтернет-ресурс, інтернет-сайт, презентація веб-квестуАнотація
Кулінка Ю. С. Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти
У статті обґрунтовано особливості впровадження та використання однієї з інформаційно-комунікативних технологій – веб-квест, що розглядається автором як вид проектної діяльності на уроках трудового навчання під час вивчення варіативного модуля «Технологія заготівлі та зберігання продуктів» у 9 класі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юлія Кулінка

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778