Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти

Автор(и)

  • Юлія Кулінка , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, веб-квест-технології, веб-квест, інтернет-ресурс, інтернет-сайт, презентація веб-квесту

Анотація

Кулінка Ю. С. Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти

У статті обґрунтовано особливості впровадження та використання однієї з інформаційно-комунікативних технологій – веб-квест, що розглядається автором як вид проектної діяльності на уроках трудового навчання під час вивчення варіативного модуля «Технологія заготівлі та зберігання продуктів» у 9 класі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Методологічні аспекти впровадження веб-квест-технології як виду проектної діяльності для підвищення якості освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 145-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2778