Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології

Автор(и)

  • Надія Вовк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2784

Ключові слова:

структурні елементи, споживання, культура споживання, споживча культура, професійна діяльність учителя, майбутні вчителі технології

Анотація

Вовк Н. В. Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології.

У статті подано аналіз концепту «споживання», досліджено ґенезу поняття «споживча культура», «культура споживання», визначено складники споживчої культури. Культура споживання майбутнього вчителя має динамічний характер, розвиток здійснюється на основі задоволення потреб у професійній діяльності, культурі, особистісних цінностях. Споживча культура надає набори зразків споживання, виборів, цінностей і смаків, які допомагають людині орієнтуватися в соціальному просторі та отримати якісну освіту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 9-13. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2784