Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2786Ключові слова:
інформаційна культура, інтерактивний процес, інтерактивні методи, майбутній фахівець державної фіскальної (податкової) служби, метод проектів, кейс-метод, метод «Дельфі», портфоліо, навчання в малих групах, ділова граАнотація
Гладченко О. В. Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби.
Автор статті на основі узагальнення наукових надбань щодо використання інтерактивних методів у теорії та практиці професійної освіти окреслює значущість упровадження методу проектів, кейс-методу, методу «Дельфі», портфоліо, навчання в малих групах, ділової гри в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців державної фіскальної (податкової) служби.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Оксана Гладченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 17-23. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2786