Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2790Ключові слова:
англомовне читання, студенти технічних спеціальностей, мовленнєва компетенція, лінгводидактичні засоби, інтеграціяАнотація
Литвиненко І. Ю. Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей.
Статтю присвячено вивченню методики навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей, зокрема на рівні читання за допомогою засобів інтеграції. У статті розглянуто особливості мовленнєвої компетенції та міжнародні вимоги до її рівнів, а також деякі лінгводидактичні засоби підвищення рівня англомовного читання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Литвиненко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 41-46. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2790