Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи

Автор(и)

  • Ніна Тарасенкова , ,
  • Оксана Коваленко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2798

Ключові слова:

майбутні вчителі початкової школи, навчання математики, вирази, вирази зі змінними, компетентність, професійна підготовка

Анотація

Тарасенкова Н. А., Коваленко О. А. Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи.

У статті розглядається один із дидактичних підходів до систематизації знань студентів теоретичного матеріалу з теми «Вирази» та вдосконалення їх умінь розв’язувати практичні і творчі завдання, що забезпечує обізнаність майбутнього вчителя початкової школи щодо змісту навчального матеріалу з математики та сприяє формуванню його професійної компетентності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 75-80. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2798

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають