Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2798Ключові слова:
майбутні вчителі початкової школи, навчання математики, вирази, вирази зі змінними, компетентність, професійна підготовкаАнотація
Тарасенкова Н. А., Коваленко О. А. Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи.
У статті розглядається один із дидактичних підходів до систематизації знань студентів теоретичного матеріалу з теми «Вирази» та вдосконалення їх умінь розв’язувати практичні і творчі завдання, що забезпечує обізнаність майбутнього вчителя початкової школи щодо змісту навчального матеріалу з математики та сприяє формуванню його професійної компетентності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ніна Тарасенкова, Оксана Коваленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 75-80. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2798