Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін

Автор(и)

  • Ірина Філімонова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2801

Ключові слова:

харчове виробництво, фахова компетентність, інженер-педагог, професійна діяльність, ключові компетенції

Анотація

Філімонова І. А. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін.

Сучасне харчове виробництво вимагає не лише високого рівня освіти та професійної майстерності майбутніх фахівців, а й готовності до інноваційної діяльності та до постійного самовдосконалення. Одним із ефективних напрямів модернізації освіти у професійній педагогіці визнано компетентнісний підхід, метою якого є формування в майбутнього інженера-педагога фахової компетентності та формування відповідних компетенцій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 87-91. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2801