Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811Ключові слова:
Мала академія наук України, позашкільна освіта, дистанційна форма навчанняАнотація
Сьома С. О. Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.
У статті розглянуто проблему використання дистанційних форм навчання в освітньо-виховному процесі наукових секцій Малої академії наук України. Висвітлено досвід організації комбінованого дистанційного навчання в наукових секціях хіміко-біологічного відділення Сумського територіального відділення МАН України.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Сьома

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 126-130. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811