Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.

Автор(и)

  • Світлана Сьома , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811

Ключові слова:

Мала академія наук України, позашкільна освіта, дистанційна форма навчання

Анотація

Сьома С. О. Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.

У статті розглянуто проблему використання дистанційних форм навчання в освітньо-виховному процесі наукових секцій Малої академії наук України. Висвітлено досвід організації комбінованого дистанційного навчання в наукових секціях хіміко-біологічного відділення Сумського територіального відділення МАН України.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 126-130. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811