Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822Ключові слова:
модернізація, професійна підготовка, бакалаври романо-германської філології, компетентністний підхід, лінгвокомунікативна компетентністьАнотація
Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу.
У статті висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Приділено увагу проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу. Уточнено провідні етапи, загальнодидактичні та специфічні принципи організації означеного процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Колесниченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 176-183. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822