Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу

Автор(и)

  • Наталя Колесниченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822

Ключові слова:

модернізація, професійна підготовка, бакалаври романо-германської філології, компетентністний підхід, лінгвокомунікативна компетентність

Анотація

Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу.

У статті висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Приділено увагу проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу. Уточнено провідні етапи, загальнодидактичні та специфічні принципи організації означеного процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 176-183. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822