Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2829Ключові слова:
Канада, імерсійна освіта, імерсійні програми, мультилінгвізмАнотація
Устименко В. В. Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови.
У статті розглядається досвід використання французьких імерсійних програм в освіті Канади, розкриваються характерні особливості такого виду навчання, зважаючи на потреби сучасного канадського суспільства. Особлива увага звертається на ефективність імерсійної освіти під час засвоєння другої мови.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Валерія Устименко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 213-217. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2829