Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови

Автор(и)

  • Валерія Устименко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2829

Ключові слова:

Канада, імерсійна освіта, імерсійні програми, мультилінгвізм

Анотація

Устименко В. В. Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови.

У статті розглядається досвід використання французьких імерсійних програм в освіті Канади, розкриваються характерні особливості такого виду навчання, зважаючи на потреби сучасного канадського суспільства. Особлива увага звертається на ефективність імерсійної освіти під час засвоєння другої мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають