Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2830Ключові слова:
шкільне краєзнавство, вітчизнознавство, народність освіти, синтетичний метод навчання, комплексний навчальний предметАнотація
Бугрій В. С. Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.
У статті проаналізовано погляди видатних українських педагогів ХІХ – початку ХХ ст. (Г. Ващенка, Т. Лубенця, С. Русової, К. Ушинського, І. Франка та ін.) стосовно таких теоретичних проблем шкільного краєзнавства: його методологічної основи, можливостей використання як комплексного навчального предмета, освітнього та виховного значення, термінологічної бази.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Володимир Бугрій

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 218-223. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2830