Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.

Автор(и)

  • Володимир Бугрій , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2830

Ключові слова:

шкільне краєзнавство, вітчизнознавство, народність освіти, синтетичний метод навчання, комплексний навчальний предмет

Анотація

Бугрій В. С. Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.

У статті проаналізовано погляди видатних українських педагогів ХІХ – початку ХХ ст. (Г. Ващенка, Т. Лубенця, С. Русової, К. Ушинського, І. Франка та ін.) стосовно таких теоретичних проблем шкільного краєзнавства: його методологічної основи, можливостей використання як комплексного навчального предмета, освітнього та виховного значення, термінологічної бази.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 218-223. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2830

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають