Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні

Автор(и)

  • Геннадій Дьяконов , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2847

Ключові слова:

діалог, рефлексія, пізнання, мислення, навчання

Анотація

Дьяконов Г. В. Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні.

У статті розглянуто особливості діалогу та рефлексії в пізнанні, мисленні та навчанні. З’ясовано багатоаспектний взаємозв’язок багатоплановий взаємозв’язок явищ діалогу та рефлексії і проаналізовано їх роль у пізнавальних і розумових процесах. Сутність і феноменологію діалогу та рефлексії автор розкриває з позицій різних підходів (психолінгвістичного, психолого-педагогічного, соціально-психологічного, загальнопсихологічного, експериментально-психологічного й екзистенційно-онтологічного).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 276-282. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2847