Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2847Ключові слова:
діалог, рефлексія, пізнання, мислення, навчанняАнотація
Дьяконов Г. В. Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні.
У статті розглянуто особливості діалогу та рефлексії в пізнанні, мисленні та навчанні. З’ясовано багатоаспектний взаємозв’язок багатоплановий взаємозв’язок явищ діалогу та рефлексії і проаналізовано їх роль у пізнавальних і розумових процесах. Сутність і феноменологію діалогу та рефлексії автор розкриває з позицій різних підходів (психолінгвістичного, психолого-педагогічного, соціально-психологічного, загальнопсихологічного, експериментально-психологічного й екзистенційно-онтологічного).
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Геннадій Дьяконов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.