Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін

Автор(и)

  • Людмила Цвіркун , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2851

Ключові слова:

інженер, графічні дисципліни, інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, проектно-конструкторська компетентність

Анотація

Цвіркун Л. О. Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін.

У статті розглянуто можливості інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють посиленню уваги та інтересу до навчання графічних дисциплін за рахунок наочності і візуалізації. З’ясовано, що виконання моделюючих завдань, інженерно-графічних робіт та навчальних проектів за допомогою сучасних графічних програм сприяє посиленню мотивації до графічної підготовки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

13-11-2014

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 292-297. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2851

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають