Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2851Ключові слова:
інженер, графічні дисципліни, інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, проектно-конструкторська компетентністьАнотація
Цвіркун Л. О. Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін.
У статті розглянуто можливості інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють посиленню уваги та інтересу до навчання графічних дисциплін за рахунок наочності і візуалізації. З’ясовано, що виконання моделюючих завдань, інженерно-графічних робіт та навчальних проектів за допомогою сучасних графічних програм сприяє посиленню мотивації до графічної підготовки.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-11-2014
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Людмила Цвіркун

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації у навчанні графічних дисциплін. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 292-297. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2851