Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2860Ключові слова:
готовність, професійна готовність, професійна мобільністьАнотація
Головня Н. М. Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності.
У статті проаналізовано наявні підходи до визначення поняття «готовність» вітчизняними науковцями. Схарактеризовано сутність готовності майбутніх учителів до професійної мобільності. Виокремлено основні етапи формування готовності до професійної мобільності та визначено її критерії і рівні сформованості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Надія Головня

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Рівні і критерії готовності майбутнього педагога до професійної мобільності. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 31-36. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2860