Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861Ключові слова:
вмотивованість, внутрішня мотивація, джерела мотивації, зовнішня мотивація, мотив, мотиваціяАнотація
Гребеник Т. В. Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.
У статті розглядаються питання мотивації до навчання студентів і визначається стан окресленої проблеми в теорії і практиці вищої школи. Автор наголошує на актуальності, значущості та гостроті окресленого напрямку діяльності педагогічних колективів, аналізує основні поняття, презентує результати дослідження та виокремлює особливості формування вмотивованості навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Гребеник

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особливості мотивації до навчання студентів вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 36-42. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2861