До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів

Автор(и)

  • Ніна Дуднік , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2864

Ключові слова:

педагогічний професіоналізм, професійна самоорганізація, самоорганізація професійної діяльності, майбутні вчителі

Анотація

Дуднік Н. Ю. До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів.

У статті розглянуто деякі теоретичні підходи щодо визначення поняття «педагогічний професіоналізм». Проаналізовано вплив професійної самоорганізації на розвиток професіоналізму майбутніх учителів. Порівняно зміст понять «професійна самоорганізація» та «самоорганізація професійної діяльності».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 54-58. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2864