До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2864Ключові слова:
педагогічний професіоналізм, професійна самоорганізація, самоорганізація професійної діяльності, майбутні вчителіАнотація
Дуднік Н. Ю. До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів.
У статті розглянуто деякі теоретичні підходи щодо визначення поняття «педагогічний професіоналізм». Проаналізовано вплив професійної самоорганізації на розвиток професіоналізму майбутніх учителів. Порівняно зміст понять «професійна самоорганізація» та «самоорганізація професійної діяльності».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ніна Дуднік

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
До питання про вплив професійної самоорганізації на формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 54-58. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2864