Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів

Автор(и)

  • Світлана Матвійчина , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2872

Ключові слова:

соціальне середовище, інтерактивне соціокультурне середовище, саморозвиток, студенти коледжу

Анотація

Матвійчина С. В. Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів.

Статтю присвячено дослідженню сутності наукових категорій «соціокультурне середовище» та «інтерактивне соціокультурне середовище». Проаналізовано основні підходи до змісту зазначених наукових дефініцій. Здійснено аналіз їх сутності з точки зору психології та педагогіки. Основну увагу зосереджено на аналізі підходів науковців до змісту, який вони вкладають у трактування інтерактивного соціокультурного середовища як вагомої дидактичної умови, що суттєво впливає на стимулювання саморозвитку особистості студентів, які навчаються в коледжах.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 85-91. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2872