Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів

Автор(и)

  • Тетяна Квітка , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2895

Ключові слова:

самостійна робота студентів, самоосвітня діяльність, структура самоосвітньої діяльності, етапи самоосвітньої діяльності

Анотація

Квітка Т. В. Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів.

У статті проаналізовано сутність понять «самостійна робота студентів» та «самоосвітня діяльність», з’ясовано різницю між ними. Надається оглядова характеристика складників структури самоосвітньої діяльності студентів ВТНЗ, яка може здійснюватися під час вивчення ними математичних дисциплін. Автор розглядає логіку організації самоосвітньої діяльності, надає характеристику структурно-орієнтованого, інформаційно-стимулювального та практико-творчого етапів самоосвіти з урахуванням дидактичних особливостей кожного з них.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Зміст та структура самоосвітньої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 68-73. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2895