Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів»

Автор(и)

  • Ганна Захарова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902

Ключові слова:

пізнання, діяльність, уміння, самостійно-пізнавальна діяльність, уміння самостійно-пізнавальної діяльності студента

Анотація

Захарова Г. Б. Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів».

У статті здійснено науково-теоретичний аналіз літератури, сучасних дисертаційних працьі з проблеми формування умінь пізнавальної діяльності, пізнавальної самостійності та дотичних проблем; зіставлення й порівняння сучасних теоретико-педагогічних здобутків на ґрунті системно-діяльнісного підходу дозволили надати визначення умінням самостійно-пізнавальної діяльності студента.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 203-208. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902