Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902Ключові слова:
пізнання, діяльність, уміння, самостійно-пізнавальна діяльність, уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентаАнотація
Захарова Г. Б. Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів».
У статті здійснено науково-теоретичний аналіз літератури, сучасних дисертаційних працьі з проблеми формування умінь пізнавальної діяльності, пізнавальної самостійності та дотичних проблем; зіставлення й порівняння сучасних теоретико-педагогічних здобутків на ґрунті системно-діяльнісного підходу дозволили надати визначення умінням самостійно-пізнавальної діяльності студента.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ганна Захарова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Науково-теоретичне обґрунтування поняття «уміння самостійно-пізнавальної діяльності студентів». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 203-208. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2902