Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2903Ключові слова:
інклюзивна освіта, спеціальна освіта, особливі потреби, позитивізм, постмодернізмАнотація
Захарчук М. Є. Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти.
Проаналізовано філософсько-освітні концепціїінклюзивної освіти, визначено роль та значення інклюзивної освіти в культурі суспільства. Розглянуто погляди науковців на зазначену проблему, а також простежено генезис інклюзивної освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Мар’яна Захарчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 208-213. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2903