Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти

Автор(и)

  • Мар’яна Захарчук , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2903

Ключові слова:

інклюзивна освіта, спеціальна освіта, особливі потреби, позитивізм, постмодернізм

Анотація

Захарчук М. Є. Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти.

Проаналізовано філософсько-освітні концепціїінклюзивної освіти, визначено роль та значення інклюзивної освіти в культурі суспільства. Розглянуто погляди науковців на зазначену проблему, а також простежено генезис інклюзивної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти