Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Автор(и)

  • Тетяна Мішеніна , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2909

Ключові слова:

культурологічний складник, майбутні вчителі філологічних спеціальностей, дидактична компетентність, культурологічна компетенція аксіологічна компетенція, компаративний підхід, культурологічна компетенція, аксіологічна компетенція, компаративний підхід

Анотація

Мішеніна Т. М. Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей.

У статті здійснено спробу розроблення змісту культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх філологів, об’єктивований у навчальних дисциплінах циклу гуманітарної й соціально-економічної підготовки. Розкрито сутність компаративного підходу до вивчення фахових дисциплін, який розуміється як розгляд мистецьких явищ (образотворчих, лінгвістичних і літературних) у межах культури / культур. Наведено приклади компаративних методик у змісті дисципліни «Лінгвістичний аналіз тексту».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Зміст культурологічного складника у фаховій підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 239-246. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2909